Upozorňujeme zákazníkov, že v tomto období môže dochádzať ku predĺženiu bežnej dodacej lehoty z dôvodu vyťaženia dopravcov.

Total War ATTILA Empires of Sand DLC (PC) Steam Key

Kód: STE-0007411
€6,48 €5,27 bez DPH
Elektronický kľúč - do 1 hod. (dodanie Po-Pi,9:00-17:00)

Elektronické kľúče dodávame počas pracovných dní od 9:00-17:00 emailom do 1 hodiny od potvrdenia objednávky a platby. Cez víkendy a sviatky, kľúče nedodávame, dodanie prebehne bezodkladne najbližší pracovný deň!

Tento tovar je elektronický obsah (kľúč), ktorý štandardne zasielame mailom zdarma. Pri zvolení dopravy Zásielkovňa alebo Kuriér - vytlačíme kľúč na kartu a zašleme. Dobierku ku produktu robíme len na vyžiadanie zákazníkom. Tovar po dodaní (zaslaní mailu alebo prevzatí obálky) nie je možné vrátiť a to ani do 14 dní bez udania dôvodu.

Tento produkt je možné aktivovať iba cez konto STEAM.

Návod pre uplatnenie elektronického kľúča tu: manual

Upozornenie: DLC - Tento produkt je doplnok ku základnej hre (downloadable content) a neobsahuje základnú hru! Doplnok je možné uplatniť iba ak vlastníte základnú hru ku danému doplnku na príslušnej Platforme!

Detailné informácie

Podrobný popis

Elektronická licencia určená pre platformu Steam | PC

Ide o dodatok a je nutné vlastniť základnú hru Total War Attila v platforme Steam!

Balíček kultúr Ríše piesku obohacuje Total War™: ATTILA o tri nové hrateľné frakcie a nové náboženské prvky.

- Nové frakcie - Aksum, Himjar a Tanukovej s novými unikátnymi jednotkami.

- Nové mechanizmy na mape ťahanie.

- Nové mechanizmy hordy.

- Nové náboženské prvky.

Aksum, Himjar a Tanuky je možné využiť ako v kampaniach pre jedného i viacerých hráčov, tak vo vlastných bitkách a bitkách pre viachráčov. Tieto frakcie, ktoré sa zrodili v drsných púšťach Afriky a Stredného východu, tvoria dohromady novú kultúrnu skupinu nazývanú Púštne kráľovstvo a prinášajú do hry Total War™: ATTILA nové mechanizmy na mape ťaženia, nové herné mechanizmy hordy, vlastné udalosti, rozvinuté náboženské prvky a bežné aj unikátne jednotky.

Púštne kráľovstvo

Všetky frakcie z kultúrnej skupiny Púštne kráľovstvo majú k dispozícii nasledujúce rysy: +2 na hygienu vo všetkých oblastiach, +15 na kontaktný útok pri bitkách v púšti, Imunita voči ubúdaniu síl v púšti.

Nové náboženské prvky

Kvôli tomu, aký výrazný vplyv mali na tieto kultúry náboženské zmeny z tohto obdobia, obsahuje balíček kultúr Ríše piesku niekoľko noviniek, ktoré umocňujú význam náboženstva. K dispozícii sú celkom tri nové vyznania: východné kresťanstvo, judaizmus a semitské pohanstvo. Každá frakcia zPúštnych kráľovstiev, ktorá sa neradí medzi hordu, má na výber z dvoch rôznych náboženstiev. Aksum môže vyznávať východník kresťanstva a semitské pohanstvo, Himjar si môže zvoliť z judaizmu a semitského pohanstva. Náboženstvo má teraz ďalekosiahle dôsledky a pri hre za niektoré z „púštnych kráľovstiev“ ovplyvňuje množstvo rôznych prvkov na mape ťaženia. Je úzko prepojené napríklad so stavebnými reťazcami, podmienkami víťazstva, udalosťami, technológiami a celkovými bonusmi ťaženia: Duálne stavebné reťazce náboženských budov. Aksuma Himjar majú pre každé z hlavných náboženstiev vlastný stavebný reťazec. Tieto budovy tak môžu stavať bez ohľadu na vírusové frakcie. Hráči vďaka tomu majú väčšiu kontrolu nad priklonením svojho národa a môžu ho meniť v reakcii na aktuálny vývoj ťaženia.

Kasárne úrovne 5

Aksum a Himjar majú k dispozícii dvoje nová kasárne úrovne 5, pre každé náboženstvo jedna. Sprístupní sa vo chvíli, keď má daná viera vo frakcii 75% vplyv. Každá kasárne poskytujú tri unikátne elitné jednotky a rôzne výhody pre mapu ťaženia.

Rozdelené podmienky víťazstva a úspechy

Púštne kráľovstvá majú dve rôzne sady podmienok víťazstva – jednu pre každé z hlavných náboženstiev s určitými jednotkami a budovami, ktoré sú s danou vierou spojené.

Zvýšený diplomatický vplyv

Nové náboženstvá majú vyšší dopad na diplomaciu, hráč si ho teda musí voliť s rozvahou podľa toho, s kým chce spojiť svoje sily.

Stavebný reťazec zábavných budov

„Púštne kráľovstvo“, ktoré sa neradí medzihordu, majú prístup k novému priemyselnému stavebnému reťazcu, ktorý poskytuje veľké množstvo peňazí, ale znižuje vplyv hlavného náboženstva. Musíte si teda vybrať medzi stabilitou viery a finančným ziskom.

Náboženské technológie

Každé „púštne kráľovstvo“, ktoré nepatrí k horde, má samostatné technologické stromy pre obe svoje hlavné viery. Tie im poskytujú množstvo rôznych bonusov k náboženstvu a pre mapu ťaženia a uľahčujú vám správu a optimalizáciu náboženských rozhodnutí.

Zvýšené postihy za náboženské nezhody

Nové viery majú vyššie postihy k verejnému poriadku za náboženskú disharmóniu v rámci provincie, ruka v ruke s výhodami teda kráča väčšie riziko, ktorému sa vystavujete, pokiaľ nedokážete náboženstvo správne korigovať.

Náboženské udalosti s podmienkami na spustenie (Aksum a Himjar)

Do hry boli pridané dve nové udalosti, ktoré sa aktivujú pri splnení určitých náboženských podmienok a ktoré so sebou prinášajú zaujímavé dilemy a úlohy.

Frakcia

Tanukové

Tanukové spadajú do kategórie hordy a predstavujú púštne vzbúrencov s hyperagresívnym herným štýlom a celým radom jedinečných rysov a prvkov.

Rys frakcie: Legendárni nájazdníci

Nenasýtna horda: Potraviny nie sú získavané z budov, ale v bitkách o mestá a osady.

Víťazné pozície: Každé víťazstvo dosiahnuté na bojovom poli zvyšuje vašu slávu, vďaka ktorej sa k vám pridávajú ďalší bojovníci a sila vašej hordy rastie.

Vojská pribúda: Armády počas nájazdov získavajú pri každom ťahu zadarmo jednu jednotku domobrany vzbúrencov.

História

Tanuci cestovali zo svojej domoviny veľmi dlho. Pôvodne boli súčasťou konfederácie kmeňov Qahtani, avšak po veľkej potope, ktorá ich zem úplne zdevastovala, sa vypravili na sever a nakoniec opustili územie Arábie.

Udržiavali kontakty s rímskou ríšou a dokonca bojovali v jej radoch ako foederati, kde si vyslúžili povesť neohrozených jazdných bojovníkov. Po pokuse cisára Valenta prinútiť ich prijať miesto svojho východného kresťanstva jeho ariánsku verziu sa však proti Rímu vzbúrili. Tanukovia bojovali pod vedením svojej neohrozenej kráľovnej Mavie tak zúrivo a neohrozene, že Rimanov niekoľkokrát porazili a prinútili ich, aby s ich podmienkami súhlasili.

Napriek ťažkej situácii si tento oddaný ľud dokázal udržať život charakteristický pre slobodných Arabov, ktorí prisahajú vernosť iba bohu a svojej statočnej kráľovnej – nič viac na dosiahnutie slávy nepotrebujú!

Prvky na mape ťahanie

Nové stromy budov

Počas migrovania majú Tanukovia prístup k brusu novému stromu budov hordy, ktorý obsahuje 34 nových položiek s jedinečnými obrazmi a efektmi pre mapu ťahania.

Jedinečná séria udalostí

Úplne nová reťaz udalostí vás prevedie vzburou proti Rímu až k obsadeniu vlastného územia a založeniu ríše.

Dynamické sprístupňovanie kasární

Dokončovaním misií sa vám sprístupňujú vyššie úrovne kasární a získate tak prístup k novým jednotkám, ktoré dezertujú z rímskej armády.

Súpis jednotiek: Tanucké jednotky sa nabojisku sústredia na kontrolu okolia a mikromanažment. Ľahká, avšak účinná úderná jazda kombinuje svoje sily s maskovanými jednotkami či rýchlymi kopijníkmi.

Badyjskí harcovníci – ľahkí maskovaní vrhači oštepov (zostávajú skrytí bez ohľadu na typ terénu)

Púštni pikenieri - ľahký, rýchlo sa pohybujúci kopijníci, ktorí sa dokážu výborne kryť pred nepriateľskými strelami

Púštne kopijníci - veľmi ľahká, záškodnícky nasadzovaná úderná jazda, ktorá predsamotným útokom zasype protivníka oštepy

Osobná stráž kráľovnej Mavie – veľmi ťažká úderná jazda (veliteľská jednotka)

Maviini útočníci - veľmi ľahká úderná jazda s veľmi dobrým bonusom za útok v trysku

Maviini vyvolení – veľmi ľahká úderná jazda s výnimočným bonusom za útok v trysku

Maviini kopijníci - veľmi ľahká úderná jazda s dobrým bonusom za útok v trysku

Domobrana vzbúrencov - bezplatná jednotka s nízkou silou útoku as dobrou schopnosťou kryť sa pred nepriateľskými strelami

Púštna búrka, kopijníci - veľmi ľahká, záškodnícky nasadzovaná úderná jazda, ktorá pred samotným útokom zasype protivníka oštepy

Tanuckí prepadávači – ľahkí maskovaní vojaci s mečmi a výnimočným útokom v plnej rýchlosti

Tanucká kopije – ťažká, rýchlo sa pohybujúca kopiníci

Púštne palatínski prebehlíci – ťažká rímska obranná pechota

Púštne legionárske stráže - ťažká rímska obranná pechota

Stráže hetaireia – rímska pechota vyzbrojená obojručnými sekerami

Klibinariové - ťažká rímska úderná jazda vyzbrojená luky

Aksum

Aksumský ľud sídliaci na pobreží Afriky vďačí za svoju moc predovšetkým bohatým obchodným trasám, ktoré cez ich územie prechádzajú, čo je zohľadnené v ich rysecha herných prvkoch.

Rys frakcie: Brána Východu

Zásobovacia sieť: +30 jednotiek jedla za každú aktívnu obchodnú sieť (maximálne 150).

Stráže obchodníkov: +100 k rýchlosti doplňovania žoldnierov

Obchodné majstrovstvá: +10 % na príjem z obchodu

História

Aksumské kráľovstvo rastie vďaka obchodu; Hodvábna cesta dokáže byť štedrá k tým, ktorí vedia

skrotiť jej bohatstvo, a Aksumovia jej zasvätili celý svoj život.

Hoci bolo územie Etiópie už stovky rokov rozdelené, aj tak oblasť pod aksumskou nadvládou v poslednej dobe rozrastá, za čo vďačí práve výnosnej obchodnej trase do Indie a krajín za jej hranicami. Kedykoľvek sa nejaký národ stane takto mocným a bohatým, priláka to pozornosť tých, ktorí by si chceli plody jeho práce prisvojiť. Medzi týchto nepriateľov sa radí napríklad susedný Himjar.

Spoločne s nastávajúcim úsvitom 5. storočia boli do piesku znovu vyryté náboženské a vojenské hranice. Aksum sa teší priazne Ríma a jeho truhlice pretekajú poklady nezmiernej hodnoty. Len nech sa niekto opováži postaviť aksumskej ocele a odvahe!

Prvky na mape ťahanie

Jedinečná séria udalostí

V rámci jedinečnej série udalostí budete mať za úlohu získať množstvo rôznych surovín, za čo vás čaká odmena v podobe sprístupnenia nových budov pre korenie a indickej Guptskej jednotky.

Súpis jednotiek

Súpis aksumských jednotiek sa zameriava na silné kopiníky a úderné skupiny. Majú len slabú zbroj, ale dokážu spôsobovať veľmi vážne zranenia. Navyše sa tu nachádza aj celý rad neobvyklých jednotiek, napríklad lukostrelci s loveckými psami a vojaci vyzbrojení luky i sekerami zároveň.

Abunovej stráže – ťažká obranná jazda s kopijou (iba východné kresťanstvo)

Adanskí lukostrelci – elitní lukostrelci sloveckými psami

Adanskí stopári – lukostrelci s poľovníckymipsmi

Afarská jazda na ťavách – záškodnícky nasadzovaní jazdci na ťavách vyzbrojení mečmi

Afarskí majstri nájazdníci - úderná pechota s výnimočne silným útokom (iba semitské pohanstvo)

Afarskí šermiari – úderná pechota so silným útokom

Beherovi vyvolení – ťažká jednotka vyzbrojená šotelom (iba semitské pohanstvo)

Jazda z Bet Giorgis – stredná jazda s kopijou a výnimočne silným útokom (len východné kresťanstvo)

Elitní torskí bojovníci – ťažkí obranníkopiníci

Marzskí lukostrelci – lukostrelci schopní odstreľovať svojich nepriateľov (strieľa z krytu)

Masqalskí kopijníci – kopijníci so silným útokom a vysokou schopnosťou prenikať nepriateľskou zbrojou (len východné kresťanstvo)

Marzskí jazdci lukostrelci – jazdní lukostrelci

Rasskej stráže – ťažká obranná kopinická jednotka, ktorá dokáže udrieť ako prvá

Synovia neporaziteľného Mahrema – kopijníci s vysokým základným poškodením a silným útokom (iba semitské pohanstvo)

Strážcovia korenia – hybridná jednotka s luky a obojručnými sekerami

Bojovníci korenia – ľahkí bojovníci s kandami

T'orovi bojovníci – obranní kopijníci

Himjar

Himjar je mocné kráľovstvo nachádzajúce sa na Arabskom polostrove. Himjar prežíva vo svojej vyprahnutej domovine vďaka radu púštnych špecializácií.

Rys frakcie: Púštni bojovníci

Miera únavy: -15 % pre všetkých bojovníkov

Maribská priehrada: Jedinečná budova v hlavnom meste frakcie, ktorá zvyšuje úrodnosť.

Púštni sabotéri: V oblastiach, na ktorých sa nachádzajú armády, nemôžu cudzie jednotky dopĺňať sily.

História

Sábske kráľovstvo pohltila púšť a miesto neho sa vynoril Himjar! Víťazný Šamir Juhar'iš sa pri korunovácii vyhlásil za „kráľa Sáby, Dhu Rajdánu, Hadramautu a Jamanatu“ a nikto sa neodvážil tento titul spochybniť.

Sila Sáby mala z veľkej časti korene v pozemných obchodných cestách, avšak Himjardokázal objaviť a naplno využiť nové námorné trasy do Indie, čím sa stal ústrednou ekonomickou silou južnej Arábie. Podobne ako susedné Aksum aj Himjar drží prst na tepe obchodných ciest na východ.

Agresívny Himjar sa nenechá od svojich cieľov ničím odradiť, zvlášť keď stojí protinenávidenému Aksumu. Himjar navyše nedávno konvertoval k judaizmu, čo malo za následok, že sa nekonečná vojna medzi týmito národmi rozhorela s ešte väčšou silou. Obetoval mnohých, aby si v tejto nestálej dobe udržal svoju pevnú pozíciu, a nedopustí, aby ho o ňu niekto pripravil!

Prvky na mape ťahanie

Maribská priehrada: Jedinečná séria udalostí

Maribská priehrada bola jedným z divov starovekého sveta, hoci sa po stáročiachnakoniec pretrhla. Pri hraní za Himjar sevám bude v pravidelných intervaloch ponúkať možnosť vykonávať jej opravy. Ak ju budete zanedbávať, vystavujete sa nebezpečenstvu záplav a cena opráv vyšplhá do závratných výšin. Na druhú stranu, v dobrom stave vám môže priehrada zaistiť celý rad skvelých výhod.

Súpis jednotiek

Odolné a skúsené himjarské jednotky sú dobre vycvičené a disponujú vysokou výdržou. Ich súpis je vystavaný okolo odolných obranných jednotiek, ktoré reprezentujú ich zocelenosť púšťou.

Almaqahovi kopijníci – veľmi ťažkí kopijníci na ťavách (iba semitské pohanstvo)

Himjarskí šotelai v zbroji – obrnení jazdci na ťavách vyzbrojení šotelmi

Ašum – ľahkí lukostrelci s veľkými štítmi

Attarovi vyvolení - 80členná jednotka s výnimočným zdravím, útokom, morálkou, poškodením a tryskovým útokom (iba semitské pohanstvo)

Balthovi obrancovia - elitná ťažká obranná pechota vyzbrojená sekerami

Balthoví bojovníci - obranná pechota vyzbrojená sekerami

Himjarskí šotelai – jazdci na ťavách vyzbrojení šotelmi

Džamal al-Baltha – jazdci na ťavách vyzbrojení sekerami

Džamal al-Rumha – jazdci na ťaváchvyzbrojení oštepy

Chajalim – ťažká obranná obrnená jednotka vyzbrojená mečmi (iba judaizmus)

Rumhskí harcovníci – ťažko obrnení harcovníci s hradbou z kopije

Rumhskí bojovníci – elitní ťažkí harcovníci s hradbou z kopije

Sanegorim – výnimočná obranná kontaktná jednotka (iba judaizmus)

Zafarské hliadky – veľmi ťažká obranná jednotka vyzbrojená sekerami (veliteľská jednotka)

Fanatickí sikariové – krehká maskovaná jednotka s vysokou morálkou a bleskovým útokom (iba judaizmus)

Lučištníci zodiaku - jazdní lukostrelci (iba semitské pohanstvo)

Návod na aktiváciu elektronického kľúča pre Steam:
1. Nainštalujte si program Steam – na stiahnutie tu: https://store.steampowered.com/about/?l=slovak a kliknite na „NAINŠTALOVAŤ SLUŽBU STEAM“.
2. Ak v službe Steam nemáte účet, kliknite po spustení aplikácie na „VYTVORIŤ NOVÝ ÚČET a pokračujte podľa pokynov.
3. Následne sa prihláste sa k svojmu účtu v službe Steam.
4. Na obrazovke Steamu kliknite vľavo dole na tlačidlo „+ PRIDAŤ HRU“ a zvoľte si „AKTIVOVAŤ PRODUKT V SLUŽBE STEAM“.
5. Postupujte podľa pokynov na obrazovke a zadajte aktivačný kľúč a dokončite aktiváciu.
6. Produkt zobrazí na ľavej strane obrazovky v sekcii knižnica hier.
7. V prípade hier môžete začať sťahovať hru, ktorú budete po stiahnutí môcť spustiť.
8. V prípade dobitia peňaženky sa doplní kredit na účte.

Upozornenie: odporúčame našim zákazníkom si vopred preveriť minimálne technické, jazykové a softvérové požiadavky tohto produktu. Ak nie sú uvedené priamo na našej webstránke, najdete ich priamo na webstránke - platforme pre ktorú je produkt určený. Eshop JAMALEVOVA.sk negarantuje funkčnosť hry inštalovanej na zariadeniach zákazníka.

Dodatočné parametre

Kategória: Hry
Záruka: 24 měsíců
EAN: 7411
Digitální platforma: Steam
Typ distribúcie: elektronická

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola